Τηλέφωνο

+30 23810 88.200
  • Νικόλαος Κ. Καλαϊτζόγλου

    Ειδικός Γενικής Οικογενειακής Ιατρικής


    Μετεκπαιδευθείς στον Σακχαρώδη Διαβήτη
  • "Ουκ ένι ιατρικήν είδέναι, όστις μη οίδεν ό,τι εστίν άνθρωπος"

    Ιπποκράτης (460-377 π.Χ.), Πατέρας της Ιατρικής
  • Νικόλαος Κ. Καλαϊτζόγλου

    Ειδικός Γενικής Οικογενειακής Ιατρικής


    Μετεκπαιδευθείς στον Σακχαρώδη Διαβήτη

 

Ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας, καθώς παρέχουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως σελήνιο, ασβέστιο, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και Ω-3 λιπαρά οξέα, αποτελούν οι ξηροί καρποί, τους οποίους μπορούμε επιπλέον να τους απολαύσουμε και στα γεύματά μας.
Αρκετοί ξηροί καρποί παρέχουν επίσης σίδηρο, η έλλειψη του οποίου μπορεί να οδηγήσει σε κάποια συμπτώματα όπως γενικευμένη αδυναμία, εύκολη κόπωση, ταχυκαρδίες, πονοκεφάλους, τριχόπτωση κ.α. Ο ξηρός καρπός ωστόσο που παρέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα σιδήρου είναι τα κάσιους. Μια μερίδα 30 γραμμαρίων παρέχει περίπου 2 mg σιδήρου. Οι γυναίκες χρειάζονται σε καθημερινή βάση 14,8 mg σιδήρου ενώ οι άντρες 8,7 mg.
Επειδή ο μη αιμικός σίδηρος (σίδηρος κυρίως φυτικής προέλευσης) δεν απορροφάται εξίσου εύκολα με το σίδηρο που παίρνουμε από το κόκκινο κρέας, καλό θα είναι να συνδυάζουμε τον ξηρό καρπό με κάποια πηγή βιταμίνης C. Η βιταμίνη C προωθεί τη διαδικασία απορρόφησης του σιδήρου από τον οργανισμό.
Συνδυάστε λοιπόν τα κάσιους με ένα ακτινίδιο, προσθέστε τα σε μια σαλάτα με πιπεριά και ντομάτα ή με ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι.

 

πηγή: msdhealthnews.gr

espa banners final